Helgen!


Oj, detta har varit en lugn helg!
Började med möte på jobbet, känns konstigt att vara där nu när man inte jobbar längre..
Efter det fortsatte jag, Johanna och Tara dagen med en fika på Törners, efter ett tag kom även Henrik och gjorde oss sällskap.. Vi tog en sväng på stan och på väg hem hittade jag ett par skor som fick följa med! 

           
                                                                    Nytt!

Kanske inte riktigt min stil, men jag behövde verkligen ett par normala svarta skor, som inte är hala(!), som jag kan ha till vardags! Sen på kvällen kom Kickan med bussen och då blev det godis och tjejsnack resten av kvällen!

Igår var hon iväg på en grej med hennes familj och jag stannade hemma med skolböckerna (ja, visst är jag duktig!).. På kvällen blev det middag på stan innan vi köpte med oss massa snask på vägen hem och hade en mysig schlagerkväll :D 

Tidigt i morse åkte Kickan och jag klev bara upp och sa hej då innan jag somnade om och sov bort halva dagen! Inte direkt vad jag hade planerat, men så blir det ibland! Andra halvan av dagen så har jag pluggat, fått tillbaka bilen (fick agera lånebil igår när en annan bil vägrade samarbeta) och även fått min tvättmaskin/torktumlare inkopplad! Och den funkar! 

 



       ..medans jag läser instruktionsboken :D
    


                 Maskinen premiärtvättar....

I morgon startar en ny vecka och de ska bli skönt att komma igång känner jag, visst som vanligt så hade jag behövt en helg till för att hinna med allt de jag borde ha gjort.. Men de känns ändå riktigt bra! Jag är (typ) ikapp med pluggandet.. Lägenheten ser inte, för ovanlighetens skull, ut som ett bombnedslag.. Jag är utvilad och redo för en vecka full med saker att göra...

Oj, vilket långt inlägg det blev idag.. Hoppas att de inte var allt för segt att läsa!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback