Inte alltid som man tänkt sej...


God morgon!
Jag vaknade för snart två timmar sen men har inte äns ätit frukost än..  Som rubriken säger så har denna dag inte alls blivit som jag tänkt mej! Tack vare huvudvärk och känningar av en förkylning så bestämde jag mej för att ligga kvar lite längre i sängen.. Men bara på grund av de så kan jag inte riktigt vakna!

Nu är jag iaf uppe och ska äta lite frukost.. 

           

Tyvärr så tog filen slut igår och på OKQ8 så var kylarna nästan tomma, så de fick bli drickyoghurt...

Sen ska jag även ta mej en kopp te med lite honung och sen sätta mej med skolböckerna! Förhoppningsvis så hinner jag plugga massor innan jag tar itu med resten av dagens händelser!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback