Just ja...


Kom ju på att jag skulle berätta lite om vad jag gjort i veckan..
De är egentligen inte så mycket, jag har ju som sagt pluggat större delen av tiden!

I torsdags efter att jag hade pluggat några timmar så kom en tv-reparatör hit, några av mina kanaler har försvunnit.. Efter hatt han hade kollat och mätt så fick jag en vacker bordsantenn som fixade fram mina kanaler tills det blir vår och de kan ge sej upp på taket för att fixa den riktigt antennen..

           
                   Nej, ytan som den står på är inte så sned! De var jag höll kameran snett :p
               (jag vet att de inte är en så rolig bild, men det är ju bättre än ett bildlöst inlägg!)

Efter det var jag på jobbet en sväng och var med när vi tackade av Johanna som har bestämt sej för att flytta.. Då blev det Massa tårta och jobb-prat! De är ju ändå över 6 månader sen jag jobbade sist och en hel del har ju hänt..
På kvällen så kom min bror och hans familj upp och bodde hos mej! :D Riktigt mysigt att ha brorsonen så nära och nu är de inte länge kvar tills de flyttar upp!

Fredagen började ju förstås med massa mys och bus! Sen när mamma och pappa kommit hit så blev det lunch på stan innan jag gick iväg på tentan.. När jag var färdig så åkte vi och tittade på lägenheten som de ska flytta in i, riktigt fin och bra läge!

Nu har dom åkt hem till Sthm igen och det är alldels tyst i lägenheten..

Eftersom jag inte har frågat om jag får visa bilder på honom så kan jag tyvärr inte lägga upp någon bild (har bara en åxå, när han nyss har ätit och gör en konstig min)..


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback