Lördag!


Jag förstår inte varför en tenta alltid ska föra en förkylning med sej! Jag vet ju att de är stressen och att man inte slappnar av, men denna gång tycker jag ju att jag har varit extra duktig på de och borde därför få slippa detta! En helg då man är LEDIG! För nu är jag verkligen det eftersom kursen tog slut igår och nästa börjar först på måndag...

Solen skiner och de ser så häligt ut, men så kollar man på termometern som visar -20C och då är man inte alls lika sugen på att gå ut i solen längre!

Så idag kommer jag nog bar vara hemma och ta det lugnt.. Finns ju lite saker som jag skulle vilja fixa med så detta är ju en perfekt dag för det!

           
                                 Ett litet smycke som jag fick i alla hjärtans dags present!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oh, sicket fint hänge. :-)

2011-02-19 @ 12:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback