Måndag


Ja, premier tvätten gick bra! Men torktumlingen gick det inte liiika bra med.. Jag vet inte varför men den ville inte riktigt sluta tumla och när jag väl stängde av den manuellt så var hela maskinen väldigt het! Så jag öppnade luckan och då kom det massa varm ånga... Hoppas jag inte har förstört den redan, men de kanske bara var för mycket tvätt i eller så något annat fel som är lätt att fixa(*hoppas hoppas hoppas*)...

Dagen har inte riktigt gått som planerat.. Jag har varit riktigt trött och då går ju allt lite sämre! Och nu när jag MÅSTE plugga så har jag fått riktigt ont i huvudet, ett perfekt slut på denna dag (ja, jag gnäller lite idag)...

Dagens middag:

          
                    Sallad med pasta, mozzarella, krutonger, massa grönsaker och lite dipp, 
                                          
som blivit kvar sen helgen, som design..

Ojdå, kollar bakåt lite i bloggen och ser att de blivit en lite mycket sallader(och annan nyttig mat), men tro mej så ser det bara ut till middag! Och bara på veckorna! I helgen levde jag tex på hamburgare ;p Men jag börjar faktiskt komma in i en riktig salladsperiod igen, speciellt när man kan lyxa till det med avokado!

Kram på er



Kommentarer
Postat av: Karita

Men sallad är ju gott så om det blir lite ofta gör ju inget :P

2011-02-07 @ 20:48:03
URL: http://knasrita.blogg.se/
Postat av: Karita

Förresten så älskar jag Majsan!! :P

2011-02-07 @ 20:48:20
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback