Natt macka


Jag vet att man inte ska äta så sent... speciellt inte feta saker.. och jag borde vel ha bättre självkontroll... Men ibland har jag inte det! 

Ikväll blev jag bara så sugen på varma mackor med mycket ost! Så det fick bli grillad nattmacka med två olika ostsorter.. 


          
                        De är så mycket ost att de kryper upp genom brödet.... Inte bra! ;p

Men jag blir ju så hungrig sent på kvällen.. Jag vet att jag äter fel eftersom jag inte borde bli det, men just nu är jag inne i en period då jag är konstant hungrig!(Och NEJ! Jag är inte gravid) Ibland har jag sådana perioder, men de går nog över snart... Hoppas jag! ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på BB..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback