Onsdag


Det är redan onsdag! Veckorna går så fort...
Idag har jag hunnit med en hel del..

Förutom föreläsning så har jag: 

-Klippt mej! Behövdes verkligen eftersom mitt hår var så slitet, men de blev ingen ny frisyr 
 utan bara "toppat"...

-Pratat med Ellos ännu en gång, efter alla om och men så får jag inte produkten som jag 
 väntat på i två månader! Jag är riktigt besviken, men mer om de sen..

-Sen har jag (efter att fått tipset från flera håll) bokat en synundersökning i slutet av veckan för 
 att se om de är ögonen som ger mej huvudvärk..

-Och äntligen lagat en gryta som jag funderat på att göra i flera veckor! En variant av pappas 
 recept, fast eftersom jag inte hade det (utan bara ett minne av vad de kanske skulle innehålla) 
 så blev det en egen variant.. 

          
                                                      Det blev faktiskt god...

Glömde hämta ut ett paket som har kommit, men annars har jag nog hunnit med allt jag borde... Eller ja.. plugga då... Kanske....

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback