Onsdag


Idag går pluggandet segt! Har suttit i flera timmer och kommer ändå ingenstans känns det som! Ligger redan efter, men jag känner mej inte jätte stressad.. Borde läsa alla kapitel som vi haft, men de känns så onödigt när läraren redan gått igenom alla! Problemet är nog att jag missar massa ifall jag inte läser.. Men vissa dagar går det bara inte..  Så i helgen SKA jag plugga (känns som att jag skrivit de många gånger förut), jag ligger 5 kapitel efter, sen har jag även en del extramaterial och gamla tentor att jobba igenom! Men nog om det!

Dagens middag:

           
                                                    Pappas kött med grönsaker till...

Ser kanske lite tråkigt ut, men jag hade potatis eller något att göra sås av hemma så det fick duga! Hade andra middagsplaner, men dom blev tyvärr inte av idag... Så därför blev det lite som det blev med middagen...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback