Röris



Idag har äntligen rörmockaren varit här, så nu är min tvättmaskin på snart klar för att användas! :D

           

Men tyvärr så upptäckte han ett annat fel, nämligen att min dusch är trasig! Tydligen har jag en "helt värdelös" blandare... Fast jag viste att något var fel eftersom jag måste ha på de varmaste bara för att överhuvudtaget kunna stå i duschen utan att hacka tänder... Förhoppningsvis så går det fort att fixa!

Mycket praktiskt som fixa nu i min lägenhet känns det som, dag rören, sen duschen och sen ska även en elektriker komma hit.. På tal om det så börjar jag ge upp jakten på lampan för denna gång.. Hittar ingen som passar mitt kök!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback