Söndag..


Denna dag har jag spenderat i soffan.. Har inte alls orkat göra något över huvudtaget!
Jag vill verkligen inte bli sjuk nu! Jag har massor av planer för den kommande veckan, men de kräver att jag har energi! Men jag hoppas att min lugna helg har hjälpt kroppen så pass att jag är helt frisk inom någon dag, även fast det inte alls känns som så nu..

Hade ägg och väldigt mycket mjölk hemma som hade kort datum så jag har gjort i ordning en ugnspannkaka, så nu kan jag frysa in massa portioner.. 

           

Sköna att bara kunna plocka fram när man inte orkar laga middag!

I morgon börjar ett nytt moment i denna kurs nämligen Makroekonomi.. Känns skönt att för en gångs skull slippa lägga ut massa pengar på nya böcker, för denna gång fortsätter vi med samma bok!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback