Söndag


Märker att jag har börjat ta helg ledigt från bloggen! Har ju så mycket annat som jag vill hinna med då, så jag sitter ju så lite vid datorn...

Men nu är jag här och tänker berätta lite om helgen..
Fredagskvällen blev riktigt rolig hemma hos Jennifer och jag klarade mej nästa hela kvällen utan huvudvärk, men när de andra gick ut så gick jag hem..

I går var det ännu en dag med riktigt vackert väder, det tog emot att sätta sej och plugga! Så när jag fick veta att Sara och de andra skulle ner till Badhusparken så kunde jag inte stanna inne! Utan jag packade en väska och gick ner till dem... Efter några härliga timmar i solen gick vi hem till dom och umgicks.. När killarna gick ut och åt middag så kollade vi på kollade på film! En riktigt härlig lördag som passade mej utmärkt efter veckan som jag har haft!

                
Vacker vy över storsjön          Sara och jag             Grabbarna och Sara     Sara igen med söta Leia

(jag ser ju inte riktigt klok ut på bilden, men jag kan inte öppna ögonen när solen skiner så starkt)



Idag har allt gått så fort! hela dagen har försvunnit och jag har inte alls hunnit med de jag ville göra!
Jag har hunnit med lita plugga lite, handla och nu sitter jag här och dagen är slut!

Men i morgon börjar mitt tenta-plugg på alvar! De måste de göra för jag har mycket som ska hinnas med och bara 4 dagar att göra de på! Och då är det även en föreläsning/övning som tar upp dyrbar tid! Men det kommer nog gå bra, de SKA gå bra!

Nu ska jag fortsätta min söndagskväll här i soffan framför tv:n..
(oj, nu blev det ett långt inlägg igen, sorry :p )

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Vickan

Tycker de var lagom långt bra att du berättat så jag vet vad ni gör där hemma..:)

2011-02-14 @ 09:35:32
Postat av: emma

fin bild på er :) jag var också i badhusparken då! typiskt.....

2011-02-14 @ 21:47:15
URL: http://emmasofiewiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback