Tenta-dimman


Jag vet att de är lite tyst här just nu! Men det är för att jag just nu bara typ äter, sover och pluggar!

Just nu sitter jag på skolan i ett grupprum och här kommer jag sitta resten av dagen och även delvis i morgon! För på fredag är det nämligen dags för tenta igen och tack vara huvudvärken föra veckan(och lite lathet de senaste veckorna) så ligger jag en del efter..  Så just nu försöker jag plugga så mycket jag bara kan och därför har jag ändå inte så mycket roligt att dela med mej av!

Sen försöker jag även klämma in allt annat som måste göras och andra saker som skulle infalla precis nu när jag har som minst med tid! :p Så det är även lite pga tidbrist som jag inte skriver så mycket här...

Men om jag inte hinner skriva något mer så hörs vi i helge och då kan jag ju berätta lite med om vad som kommer hända ( ja, eller då har de ju antagligen redan hänt ;P )


Lite sånt här skulle inte sitta helt fel nu!


Nu ska jag återgå till mina förberedande frågor!

Kram på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback