Tisdag


Gårdagen försvann helt för mej! Jag var så trött under dagen, kunde knappt hålla ögonen öppna under föreläsningen och när jag kom hem så somnade jag på soffan! Jag sov i flera timmar och vaknade inte äns när jag fick sms, men som tur var ringde Sara för att berätta att hon var på väg till Karita..
Jag svarade halvt i sömnen och pratade lite i nattmössan, men jag var iaf snabb upp och ut genom dörren för att gå bort och gratta Karita som fyllde 26 år!
Hon bjöd på riktigt god tårta och så fort jag får pengar ska jag försöka hitta något som hon kan få i försenad födelsedagspresent :D
(känner ju sej så dum när man inte har med något, men ibland får man skjuta på saker när man inte har pengar tyvärr) 

Även fast jag hade sovit hela eftermiddagen så hade jag ändå inget problem att somna på kvällen..

Men idag är jag mycket piggare och har nästan helt sluppit huvudvärken! Riktigt skönt!
Hoppas på att jag mår lika bra och även bättre från och med nu, så jag kan komma igång med mitt "liv" ingen! Har mycket som jag har hoppats att jag ska hinna med på dagarna bortsätt från att plugga bättre denna gång, så vill jag även orka träffa vänner oftare och hitta på saker! Men jag har även flera småprojekt som jag skulle vilja börja med! :)


           

Men nu är det dags för kvällsfika!


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback