Torsdag


Dagen går än så länge inte riktigt som jag vill...  Det började när jag gick extra tidigt till skolan för att hämta ut en gammal tenta, jag stod där i säkert 15 minuter meddans kvinnan letade efter just de tentorna.. Men när hon inte hittade dem, så var det bara att springa iväg till lektionen utan tentan..
Sen på föreläsningen hade jag riktigt svårt att koncentrera mej på vad läraren sa, mina tankar var på helt andra vägar (förhoppningsvis på något som händer inom snar framtid ;P)
Efter föreläsning traskade jag iväg i kylan för att hämta ut paketet som jag nämnde igår, men när jag kom dit så insåg jag att jag hade läst fel! De var inte en avi utan bara ett sms om att paketet är på väg.. Så de var bara att traska hem igen..

       
                                Så nu sitter jag här och tröstäter lite mackor :'(

Nej då! Även fast inget gått som tänkt idag så gör det mej inget! Känner mej riktigt glad och inte äns huvudverken förstör mitt humör :) Jag har bara fått sånt sug för mackor med myyycket leverpastej, så gott!

Solen skiner och så länge de inte blåser så värmer den.. Det känns att de inte är länge kvar tills den härliga senvintern är här och då kommer jag spendera så mycket tid jag bara kan ute i solen! En fördel med att plugga, istället för att jobba, är att man är ledig på dagtid och kan njuta av solen! Inte bara hoppas på att den kommer titta fram på helgen, utan nästan varje minut som den är framme kan jag sitta ute om jag vill! Ta med mej skolböckerna, lite varm choklad eller kaffe, sätta mej i en snödriva och bara njuta!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback