Torsdag


Idag hade vi sista föreläsningen innan tentan och de känns sådär.. Skulle behöva några lektioner till och typ en genomgång av ALLT en gång till för att förstå allt..  Men jag har en vecka på mej innan tentan så förhoppningsvis så hinner jag plugga in allt innan dess..

Men förutom föreläsning så har jag spenderat dagen i soffan... Med ont i huvudet... Igen...
Är less på detta nu och skulle vilja slippa huvudvärken några dagar, iaf till och med nästa lördag så att jag hinner plugga och göra tentan..
Vet ju inte varför jag har ont heller! Äter mycket och varierat, dricker mycket, går promenader på kvällarna (så jag går syre).. Visst jag sover ju inte så bra, men jag går ligger ju i sängen runt 9 timmar per natt så vila gör jag iaf.. Huvudverkstabletter funkar inte heller helt, lite lindrar det, men huvudvärken finns kvar och så fort jag anstränger mej de minsta lilla så kommer den tillbaka...
Men jag gissar att de inte är så roligt för er att lyssna på min gnäll så jag ska försöka sluta nu ;p

Dagens middag:

          
                       Bulgur, hamburgare(bara köttet som ni ser) och hamburgedressing till...

Ja, eftersom jag inte alls hade någon matlust förräns jag helt plötsligt var jätte hungrig så valde jag de som gick snabbast att laga! Kanske inte så roligt, men de funkar...

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback