Bakisdaaag!

 



Igår kväll hade vi riktigt trevligt hemma hos Karita! Spelande Alias och lyssnade på massa härlig musik!

Det blev en del vin, men om jag bara hade ätit normalt under dagen så hade det nog inte alls blivit lika jobbigt idag :p
Men jag hade varken tid eller lust att äta något under dagen...
Jag och Sara sprang lite på stan och hittade inte direkt de vi skulle, sen var det bara att snabba sej hem och göra sej klar för kvällen!

Jag som hade planerat att hinna med så mycket igår, men det blir ju inte alltid som man har tänkt sej...
Så jag ska försöka få lite mer gjort idag istället...



Men som sagt är jag ju inte jätte pigg, så jag kanske skiter i det i stället och går ner till sjuklingen för att titta på film i stället ;P

Men först ska jag äta upp min uppvärmda kebabrulle som blev kvar sen i torsdags och sen måste jag iaf plocka undan liiite...



Kram på er

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback