Fika

          
Nu ska jag snart sätta mej och plugga igen men först lyxar jag till måndagseftermiddagen med lite gott fika!

           

                  Kaffe, rostade mackor med philadelphia och gurka + lite choklad (lyxen) ;)

Jag ska försöka plugga resten av eftermiddagen, men det är svårt när man inte alls har någon lust.. Allt annat
känns ju så mycket roligare när man sak sätta sig och läsa!

Just nu läser vi mikroekonomi, så det är lite matte och mycket diagram som man ska försöka lära sig... Men sen är allt är på engelska, vilket gör det hela lite jobbigare...

Det är ju bara att bestämma sej, för det måste ju göras och gör jag det inte nu så måste jag göra det sen! Fast just nu låter ju "sen" inte som en så dum ide ;p

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback