Fredag


Än är jag fortfarande i stan, bestämde mej för att städa innan jag åker hem och så vill jag se ifall rörmockaren kommer... Men jag tänker inte vänta hela dagen! Vill ju inte komma hem så sent.. Fast om jag ska komma iväg så kanske jag ska börja med städningen, annars blir jag ju aldrig klar :p

Morgonen har för övrigt inte varit den bästa och jag ser inte fram emot att köra hem i detta väder..
I förrgår var det - 19C, igår var det - 3C och idag är det + 1C! Förstår mej inte på vädret just nu! Men roligt är det inte!

Denna helg och nästa vecka ser ju heller inte så mycket bättre ut!

 
                                                                    Stan

I H är det iaf liiite kallare över helgen och jag hoppas även på mycket sol!

                                           
                                                           H (prognoser från yr.no)


Vill ju hinna vara ute så mycket som möjligt nu när jag är hemma, men samtidigt har jag en hel del som jag ska hinna läsa åxå... Varför har helgen bara två dagar?!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback