Frii som en fåågel...


Nu är jag ledig! Hela tre dagar kvar tills nästa termin börjar!
Förutom tentan har jag inte alls hunnit med mycket idag, att sitta i 5 timmar och skriva tenta tar verkligen musten ur mej! Jag har bara suttit i soffan och kollat på tv sen jag kom hem..
 
Men nu får det vara nog! Dags att hitta på något, har ju en hel del som jag skulle behöva göra.. Men det är ju tråkigt nog inte samma saker som jag vill göra ;P

Ska även fundera ut något gott till middag, de blir nog något gott! Ska nog köpa något färdigt, måste ju få fira att jag klarat första terminen!



Nu är terminen är slut så börjar jag fundera på hur det var innan jag började plugga..
Då var det sommar! Jag längtar verkligen tills vårkänslorna börjar komma och man känner de där ruset i kroppen igen och man känner att snart är det dags igen ;)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback