Helgen


Nu tar jag en liten paus och berättar lite om helgen!
Detta har varit en väldigt lugn helg, precis som jag behövde..

                    

Gulliga Vickan hjälpte mej diska undan efter middagen på lördagsmorgonen innan hon åkte vidare..
Sen spenderade jag även resten av lördagen med att städa, ÖVERALLT.. Eller ja, de kändes så iaf! Jag rensade och slängde kläder, skor, papper, organiserade och ordnade... Men än finns det mycket kvar att göra tyvärr!

Igår tog jag en lång härlig sovmorgon! Sen pluggade jag större delen av dagen, förstår inte att allt tag så mycket längre tid än jag tror! Det känns som att det tar flera timmar att läsa några få sidor! Så även fast jag satt länge så hann jag inte med allt som jag hade hoppats utan det är ju bara att fortsätta kämpa!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback