JAG


Har suttit och kollat igenom min dator lite, det finns mycket gömt som man inte kommer ihåg.. Mycket som kommer tillbaka när man läser igenom gamla brev, eller sms som jag av någon anledning ville spara.. Ibland blir jag förvånad över hur mycket känslor och minnen som faktiskt kommer tillbaka, både bra och dåliga...

Men sen hittade jag ett dokument som heter "JAG" och jag skapade den 2008-10-22

"SÅDAN ÄR DU:
Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.
Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar."


Jag har ingen aning varifrån texten kommer och jag har inget minne av att jag har sparat den eller äns läst den förut, men jag är iaf säker på att jag inte har skrivit den själv..

Ni som känner mej, tycker ni det stämmer?

                    


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Karita

Jag tycker ändå att det stämmer rätt bra förutom att du kan uppfattas som dominant :P Det var jag inte, hehe! :)

Men tror du inte att det är något stjärnteckensgrej eller någe sånt då som du kan ha kopierat och sparat? :)

2011-01-16 @ 15:30:02
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback