Klämdag!


Just nu är jag så mätt att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Jag hade en hel förpackning ägg och datumet gick ut idag, så jag bestämde mej för att göra ugnspannkaka.. Den blev riktigt god och de luktar gott i lägenheten! Synd bara att jag som sagt har ätit på took för mycket nu och mår bara illa.. Åt nog minst två portioner!

        

Men nu ska jag frysa in resten så att det bara är att ta fram och steka på en annan gång :D

Förutom att laga mat har jag och resten av "elitgruppen" läst arbeten, planerat redovisnnig idag och opponering. På måndag smäller det.. Sen är vi klara med uppgiften! Sen är det bara en tenta kvar på denna termin! Skönt!


Kram på er

 


Kommentarer
Postat av: Karita

Det är fan bra att kika din blogg för den ger en bra tips på vad man kan laga för mat! Blev riktigt jävla sugen på tjockpannkaka nu alltså! :P

2011-01-09 @ 19:04:10
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback