Kursstart!


Idag började en ny termin och då även en ny kurs! Just nu är det Nationalekonomi A och vi börjar med Mikroekonomi A... Kursen är helt på engelska och de känns ju lite jobbigt, men det kommer nog gå bra :D

Våran lektion var en timme kortare idag efter som de bara var en introduktion av kursen, så jag har en hel dag framför mej och jag är redan pigg och klar för att ta tag i dagen!
Så idag ska jag få mycket gjort! Och jag ska börja med ett besök på banken, sen blir det en snabb sväng på stan innan jag åker och hämtar ut lite paket!

Jag känner mej så peppad just nu! En ny termin känns lite som en nystart och det är precis vad jag behöver just nu! Sen är det ju riktigt skönt att veta att ju mer av denna termin som går desto ljusare och varmare blir det och ju närmre sommaren kommer vi! Underbart!

          

Men nu ska jag dricka en kopp kaffe till och sen ska jag ta tag i dagen!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Helena H

Och ju längre terminen går desto närmre blir det till vi flyttar till Östersund:)

Kan tänka mig att Axel skulle va superglad om han förstod att du kommer att va i närheten!

2011-01-17 @ 11:10:08
Postat av: Johanna

Ja jag vet! Där är ju jätte kul :D



Jasså, tror du.. tror han kommer tycka att jag är jobbig och tröttna på faster efter ett tag :p

2011-01-17 @ 12:40:15
URL: http://animi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback