Leveransen


Som sagt kom det en leverans idag som jag väntat på ett tag..

När jag öppnade dörren och det stod en ensammen ung kille (typ i min storlek) blev jag lite orolig.. Jag hade nämligen beställt inbärning av mina varor och en ensammen person (om denne nu inte varit en riktigt riiiiiktigt stark) skulle inte klara av att få upp allt själv...
Inte för att jag är jätte svag eller lat, men jag hade nog inte varit så mycket hjälp här..
Men som tur var så ringde han någon som kunde komma och hjälpta till!
Budbilen gick inte upp på gården heller, så medans killen gick med grejorna upp till huset så stod jag nere på trottoaren och vaktade bilen.. Så lite gjorde jag faktiskt :p
 
Nu så står allt på sina platser iaf..
Fungerar gör det inte riktigt än, men de var ju en annan femma :P Behöver fortfarande lite grejer... Men de mesta fixar jag nog i morgon!

Sen så bråkade jag lite med mitt bildhanteringsprogram, så tyvärr blev inte bilden lika fin som jag hade tänkt mej..

           
                Ett hemmabiosystem, en frysbox och en kombinerad tvättmaskin/torktumlare

Så härligt att jag äntligen bestämde mej för att faktiskt köpa allt!

Har letat efter en tvättmaskin och en torktumlare eller en kombinerad, som faktiskt får plats i mitt lilla badrum, sen något år tillbaka.. Och nu har jag äntligen hittat en! Nu ska jag bara "installera" den, sen slipper jag åka hem vägen till H för att tvätta! Jag kommer kunna tvätta när jag vill och inte behöva planera kläder efter hur länge de kan ta innan jag får tvätta... Kan inte fatta att jag har gjort det i nästan 3 år! Fast hade jag bara hittat en (i rätt storlek) tidigare så hade jag köpt den då..

Frysboxen är mer för att spara lite pengar nu när jag pluggar, lättare att göra storkok och köpa stora matförpackningar när det är billigt! Den ska bara rengöras och luftas några timmar till, sen är den klar för användning..

Hemmabiosystemet är mer lyx! :D Jag var så less på den dåliga DVD:n jag hade och ljudet från tv:n var så bukigt, men nu saknas bara några kablar (tack vare en av mina gulliga kusiner så vet jag även vilka!) sen har jag en eget liten hemmabio!

Jag är så glaaaad!


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Malin

Men gud vad härligt!

Det var bra köp och det var du värd!

Skönt a slippa åka hem bara för att tvätta, visste faktiskt inte att det fanns kombinerade, s¨å det var ju himlans smidigt =)

2011-01-20 @ 22:21:56
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback