Lördag!


Va underbart med helg! Tänk bara om man ändå hade fått vara ledig åxå ;p
Idag har jag planerat in att hinna göra massor, men de viktigaste denna helg är ändå att plugga! Det är ett måste!

Igår städade jag massor hemma! Damsög, torkade golv (till och med trappen fick sej en omgång), diskade, plockade undan och la ALLT där de ska ligga(ja, de låter kanske som en självklarhet, men de är det inte :p)..
Känns så skönt att veta att jag kommer hem till en städad lägenhet och då det bara är att lägga in alla nytvättade kläder där de ska ligga..

Sen kommer jag hem hit...... Inte alls lika städat och fint!
Och för er som brukar vara hemma hos oss så vet ni att här är det sällan stökigt! Mamma är väldigt duktig och noga med att hålla rent! Till och med när vi hade två hundar som bytta päls samtidigt så var det ändå få gånger som man faktiskt såg hår på golvet..

Men nu har de ju faktiskt en anledning, mina föräldrar renoverar nämligen köket lite :)
Det kommer bli jättefint när det är klart!

Mitt i allt sågande och bärande så tog vi en liten fika paus..

           
                                                        Sååå gott! Riktig lördagslyx!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback