Måndag


.. Igen...

Idag har vi haft redovisning av en annan grupps arbete och sen opponering på en tredje grupps arbete...
Krångligt, jag vet, men de gick ganska bra ändå.. Men sånt är ju aldrig roligt! Vi hade ju även en tenta genomgång, som inte alls förklarade så mycket utan mer försvårade allt :p Men nu vet jag ju mer vad jag ska göra de kommande två dagarna..

Helgen har varit mycket lugn och jag har inte alls fått så mycket gjort, iaf inte så mycket som jag hade hoppats på :p Jag har pluggat lite, men eftersom jag inte riktigt viste hur jag skulle plugga så har jag mest latat mej!

En sak som jag däremot har hunnit med är att göra en "liten" beställning, men vad får ni se när det kommer ;)

            

Nu är klockan snart 20 och jag har tänkt kolla på Konferensresan! Får se om det händer något roligt ;)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är ju inte förrän nästa vecka det kommer hända något ;p



Glöm inte matbilden så jag kan sova bara och sääääääg vad du beställt nu!!! =)

2011-01-11 @ 18:04:59
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback