Måndag


En ny vecka med massa saker som ska göras!
Idag har jag, förutom att varit på föreläsning, sprungit lite på stan, pluggat(!) och varit på en promenad med Sara...

På stan försökte jag hitta en lampa till köket, men det är ju omöjligt! Hittar ingen som riktigt passar mitt kök och de få som ser okej ut kostar ju runt 1000kr och mer! 

           
                                                                  Trasig lampa.....

Denna lampa har varit trasig ett bra tag, den har även ett dolt uttag som jag även skulle vilja ersätta.. Men de ända som finns då är lysrörsarmaturer som ska sitta på undersidan av skåp.. Inte direkt de vackraste som finns...
Men jag har inte gett upp än, jag ska fortsätta leta!

Dagens middag

           
                             Pasta, paprika och mozzarella! Men vindruvor till efterrätt..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du kollat på IXO??



Göttans me pasta.

Jag åt med paprika, tomater, rödlök, ost och matlagningsgrädde ;)

2011-01-31 @ 20:25:21
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback