Måndag


Första morgonen på länge som jag vaknade av alarmet, nu är vardagen tillbaka igen :p

Idag har vi, elitgruppen som vi så passande kallar oss ;P, pluggat större delen av dagen..
Så nu är vi inte långt ifrån färdiga med vårat arbete och det känns skönt! Så hinner man läsa lite till tentan..
Och även få lite mer tid över till allt jag borde ha gjort men inte hunnit med nu när jag legat sjuk den sista veckan!
 
Senare idag ska jag även åka upp med ett paket på "posten", julklappen som jag gav en av mina bröder och hans familj funkade tyvärr inte som den skulle! Så nu hoppas jag att den nya som de skickar istället fungerar som den ska..

           
                                        Men nu är det iaf packat och klart :D
 
Så tråkigt när man skickar efter sånt som är trasigt, det är ju bara massa extra stök!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback