Onsdag


Idag har jag kört runt och uträttat lite ärenden, eller jag skulle göra de men det slutade med att jag kom hem med mycket mer än det jag tänkt köpa! Som vanligt, men de viktigaste sakerna hitta jag tyvärr inte! Typiskt, men jag får försöka igen på fredag... Skulle ju vilja göra det i morgon men det går ju inte, för imorgon måste jag sitta hemma större delen av dagen eftersom de ska komma en leverans! :D Fan va härligt! Har längtat!

Men ni får vänta tills i morgon med att se vad det är ;P


Dagens middag:

          
Omelett med paprika, skinka och svamp (som råkade gå när jag tog den ur stekpannan) med sallad..
                                                  och även två varma mackor! :D

Jag köpte ju lite frukost grejer till min gäst som kommer i morgon, sånt som jag oftast inte har hemma (ost och sånt) och jag blev så sugen på varma mackor så jag kunde inte låta bli! Såå gott, riktig vardags lyx! Men nu är jag ordentligt mätt... Tur att jag inte ska göra något ansträngande idag utan bara sitta i soffan och plugga!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback