Onsdag


Redan onsdag, de nya året tickar på ganska fort... Men det känns som att de kommer gå väldigt fort nu ända fram till sommaren!

Idag har jag varit nere på stan hela dagen och umgåtts med min bror, brorson och fru.. Vi var och kollade på en jättefin lägenhet! Typ 2,5-3 meter i takhöjd, stora fönster, trägolv och stora fina rum! Sen gick vi runt på stan lite tills de var dags för dem att åka hem igen.. Roligt att få träffa dem en sista gång innan de åker hem..
Tur åxå att de fick med sej min kursbok som jag hade råkat glömma hemma :p

Idag blev det nästa samma sak till middag som igår, jag la bara till rödlök, lite morötter och krutonger

         
                                                                   Sallad

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback