Snart!



Vet att det är lite tyst här just nu! Men i morgon bitti är det dags för tenta igen, så jag har spenderat de senaste dagarna med att gå igenom allting..
De är nämligen en helt ny slags tenta för min del! Vi får ha med oss ALLT förutom dator och mobiltelefon!
Så jag sitter just nu och försöker hitta fakta som kan vara till hjälp och även sammanställer att de jag redan fått/hittat, så att jag slipper ha med mej ett ton papper!

Men i morgon, när tentan är klar och första terminen är slut(!!), så ska jag fortsätta blogga lite mer! Och då kommer även fler matbilder ;)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Karita

Haha vilket spännande upplägg av tenta =) Hoppas det går bra! =) Lycka till!

2011-01-12 @ 16:40:10
URL: http://knasrita.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja,verkligen speciellt måste jag säga.



Hehe, jag hoppas på mer matbilder ;p

2011-01-12 @ 21:02:06
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback