Söndag


Tur för mej att det är söndag idag och inte måndag, för då hade jag nog försovit mej! För jag har nämligen sovit i 12-13 timmar! 


                        

Telefonen har ringt och jag har även gått sms, men inget av detta har jag hört! Så jag hade nog heller inte hört alarmet :p
Fast jag har vaknat till några gånger, men då bara varit jätte yr och känt mej febrig så jag somnade om efter någon minut.. Men nu känner jag mej mycket bättre, det var nog massa sömn min kropp behövde! Lite frusen och små yr, men inte alls så illa som de varit i natt!

Men i morgon börjar en ny termin och då vill jag vara pigg! Så idag ska jag bara ta det lugnt och vila :D


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback