Söndag


Årets andra dag har varit mycket bättre än den första! 
För idag slapp jag huvudvärken och har istället, för att ligga i soffan, varit ute på stan med Anna.. De var riktigt trevligt!
Det blev både lite shopping och en lång fika på Törners! 

         
                                                         De jag köpte...
Efter det gick vi hem till henne där vi fixade god middag, pratade och sen blev det även en omgång Plump. Jag vann :D Med 690, 290 mer poäng än tvåan!

De var skönt att få träffa Anna lite innan de åker tillbaka till Uppsala!
Jag hoppas verkligen att vi hittar en helg som passar oss båda så jag kan åka ner och hälsa på lite!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback