Tisdag


Idag har jag städat större delen av dagen! Måste göra vackert här hemma för om någon dag får jag nämligen någon som kommer och ska bo här hos mej några nätter! ;P Så mysigt de kommer bli!

Jag har tyvärr väntat lite väl länge, med städningen, denna gång och det gör ju att det tar så mycket längre tid :p Men sen har jag även gjort allt lite extra grundligt... Och nu är det är bara sovrummet kvar!

Förutom det har jag inte gjort så mycket, alltså inget av de jag skulle göra!
Men nu ska jag försöka snabba mej iväg till "posten" och hämta ut ett paket innan de stänger och förhoppningsvis så är det boken till kursen som har kommit! Så hinner jag iaf kanske kolla på kapitlet som jag egentligen borde ha läst tills i morgon..

Dagens middag (ser kanske inte så gott ut eftersom det blev lite väl mycket ost :S )

         
Pasta och en röra (gjord av stekta champinjoner, paprika, cremebonjor(de som var kvar), feta ost 
                            och gratängost), med broccoli och en liten smörklick till..


Posten var det ja...

Kram på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback