Tisdag


Idag har jag varit trött! De var länge sen sist nu som jag kände mej såhär, allt är lite extra jobbigt och tar lite längre tid..

I morse åkte Vickan hem igen, tråkigt att hon inte längre bor här så man kan träffa henne oftare..
Men det var iaf en mysig morgon och det är ju mycket trevligare när man har någon att äta frukost med ;)

Förutom att vinka av henne så har jag inte gjort så mycket.. Varit på skolan, pratat lite med min grupp, pluggat här hemma och sen bara slappat i soffan.. En lugn tisdag helt enkelt!

Till middag idag blev det:

         
                        Lax, potatis, paprika och lite teriyaki sauce i brist på annat..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojojoj, här har vi en som gillar potatis ser jag haha.

Jag gillar bara kokt potatis till stek eller panerad fisk, men då till litervis med sås haha.

Nyttigt värre ;p

2011-01-26 @ 17:40:54
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback