Torsdag


Idag har varit en dag som alla andra.. oj, så roligt de låter :P

Jag gick på skolan en timme tidigare för att möta upp min grupp och göra klart våran inlämningsuppgift, sen var det föreläsning.. I helgen SKA jag plugga.. Fattar inte varför jag inte gör det på veckorna, eller jo lite pluggar jag men långt ifrån tillräkligt!
Aja nog om det..

I morgon är jag "ledig" får se vad det blir, åker nog hem till H.. Var ett tag sen jag var hemma nu! Men jag blir nog kvar ett tag ifall rörmockaren kommer och fixar min tvättmaskin eller så blir det nästa vecka! Då behöver jag bara ett besök från elektrikern och sen så är det bara att tvätta :D

Inga bilder på mat idag.. igår blev det pannkaka igen(den har ni ju sett) och idag glömde jag ta kort..

Men däremot så bjuder jag på en suddig bild ifrån helgen... En från Vickans kamera...
Vet inte riktigt hur hon lyckades få till den bilen! Måste ha rört mej massa medans hon tog bilden... Hahahahaha! Mina kroppsdelar ser inte ut att höra ihop! Speciellt mitt huvud, ser ju ut som någon har klippt in det på min kropp! Och sen armen som är utsträckt, ska den kunna vara sväng åt de hållet?!

              
                                                                   Hahahahahah!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback