Torsdag


Denna dag belv inte heller som jag hade tänkt mej..
Jag skulle ju vara duktig och plugga hela dagen, plugga, städa.. Göra sånt som jag måste göra.. Men icke!

Min leverans kom nämligen tidigare än jag hade trott!(visar sen) Och sen dess har jag pysslat och donat för att få allt på plats! Så nu är det tom stökigare än när jag började :p

Men lite städning hinner jag nog med innan min gäst kommer om några timmar, eller åtminstone fixa en sovplats!

Dagens middag:

          
                                              Uppstekta pannkaksbitar och sylt

När jag väl insåg att det var dags för middag var kl 18.20 och då orkade inte laga något ordentligt..


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback