Tummen ner..


Tänkte att jag ska försöka dela med mej lite av lite produkter jag provar.. Om jag hittar något jag gillar (tummen upp) eller, som nu, något jag inte gillar (tummen ner).. Får se hur ofta det blir eller hur länge jag fortsätter med det. Men detta är iaf en början :D

Denna gång handlar det om kolsyrat vatten, något som man som Östersundsbo numera blivit väldigt van att dricka ;) Nog för att jag drack mycket bubblevatten förut, men nu är det ju det man väljer istället för kramvatten när man är någonstans där man inte har tillgång till rent vatten, inte vill dricka kokat paratisvatten eller tillgång att koka vattnet.. Vilket är ganska ofta..

För några dagar sen så köpte jag et nytt märke och även en ny smak. Premier tranbär/lime..
Detta vatten föll mej inte alls i smaken, så därför ger jag den tummen ner! 

           

Visst, vattent är drickbart.. Men de är ju även kranvattnet som man kokar, de är bara inte gott..

Ska man betala för vatten och bära hem det så tycker jag de ska vara mer än "drickbart"...


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul grej :) Men det där vattnet får tummen upp från mig. Visst är den inte lika god som typ Loka men den är ju bara hälften så dyr också ;)

2011-01-25 @ 19:36:18
Postat av: Malin

Jag tycker det är jättegott!

Päron är fan nästan godare =)

2011-01-25 @ 20:29:04
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, jag gillade iaf inte denna smak.. Kanske ska prova päron då, brukar ju gilla det mer än tranbär iaf :P

2011-01-25 @ 21:42:59
URL: http://animi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback