Min måndag


Jag har hunnit med det mesta på min lista och även lite saker som inte stod med där..
Har varit på banken, shoppat lite som jag behövde, ringt några samtal och även klippt luggen :D
De lilla jag har kvar gör jag i morgon!

          
                 Middag: Fisk, lättstekta zukini bitar med cremebonjor(vitlök) och sallad till...

Jag har nyss ätit middag och nu väntar jag på en vatten leverans hemifrån! Skönt med gott vatten igen, kokat klorvatten är inte direkt gott att dricka! Funkar ju till matlagning och allt annat sånt som man gör med vatten, men som sagt inte till att dricka :s


                    "Asså.. Jag känner folk som är utbrända, och dom är inga svartrockare!"

Sen ikväll är det dags för konferensresan på kanal5 och detta är ett av de avsnitten som Malin med! Så missa det inte! ;)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, både jag och dagens middag i samma inlägg, kan det bli bättre? ;p



Fan vad kul det ska bli på fredag, längtar redan!!



Kram

2011-01-18 @ 12:52:36
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skönt att få saker gjorda! :)

2011-01-18 @ 12:56:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback