Framtiden..


Har funderat lite på framtiden under dessa dagar...
De känns som att de måste ske en del förändringar i mitt liv, hur stora förändringarna kommer bli är svårt att säga.. Men jag ska iaf börja med att försöka förändra tre saker med mej själv:

Bli mer organiserad: Jag ska använda min tid mer effektivt, organisera min tid och mitt liv! Jag ska börja använda min kalender, skriva in allt som jag vill/ska/bör göra och sen göra det.. Inte skjuta upp saker! Låter kanske inte så roligt, men just nu känns det som att det behövs just nu och det handlar ju inte om all min tid utan bara delar av den...
                     

Bli mer utseendefixerad: Jag ska börja bry mej mer hur jag ser ut! Jag ska lägga ner mer tid och pengar på mitt utseende! Jag ska avsätta tid varje vecka, eller åtminstone varannan, då jag ska pyssla om mej själv...

  

Bli mer självisk: "- Om inte du tänker på dej själv.. Vem ska då göra det?!" Jag vet inte hur jag ska förklara detta på ett bra sätt.. Självklart menar jag inte att jag bara kommer tänka på mej själv! Men sätta mej själv först mer än vad jag gjort tidigare. Känna att jag göra planer efter vad Jag vill och känner för, inte hela tiden tänka så mycket på hur jag ska passa in alla andra i mitt liv i mina planer..

Vet inte om så många kommer märka av mina förändringar, men de är ju inte det som är tanken heller.. Utan detta är förändringar jag vill göra för mej själv.. Men de kan ju vara bra att veta ifall någon ändå skulle märka av det, då vet ni ju varför ;)


I övrigt så funderar jag faktiskt på att stänga ner bloggen.. Skriver ju så sällan här ändå och de kan ju inte vara roligt för er stackare som fortfarande klickar er in här och möts av samma gamla inlägg flera dagar i rad! Och även om jag gång på gång försöker bättra mej så göra jag det ju sällan... Aja, får se hur jag gör....

Kram på er 


Kommentarer
Postat av: Anonym

själv är man glad att man lever idag, och sänder en tanke till alla drabbade familjer

2011-07-23 @ 12:59:46
Postat av: vickan

Tycker inte du ska sluta skriva i bloggen hur ska jag annsa veta vad du gör :(

2011-07-27 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback