Kusinträff


I helgen var det den årliga kusinträffen och som alltid så var det en riktigt trevlig kväll..
Lite lugnare än vanligt och nästa år får vi komma ihåg kaffet ;) Inte blev det något midnattsdopp heller..

Men vi kanske tar två nästa år, beroende lite på vart det är någonstans då..
De tidigare åren har det varit jag som dragit ihop de hela med hjälp från mina syskon och deras respektive, men i år hade vi lämnat över facklan till en annan syskonskara och de valde ju att använda våran stuga (som vi brukar).. Men beroende lite på vilka som tar hand om det nästa år så får vi ju se vart vi hamnar..
Så länge så många som möjligt kan komma så har vi ju ändå roligt och då spelar ju inte platsen någon roll ;)

      
   Bjuder på en bild på de kusiner som kunde komma(de andra bilderna vågar jag inte visa här)


Helgen innan det var de ju Crusing, som antagligen är den roligaste helgen i H på hela året! Och i år var inget direkt undantag! De började inte så bra, men övergick snabbt i skratt och kvällen blev mycket bättre! Men jag har tyvärr inga bilder från den kvällen, fast de kanske är tur :p

Mellan helgerna är jag inne i stan och jobbar på dagarna och njuter av sommaren så mycket jag kan på kvällarna!

        


Så nu vet ni lite om vad jag gjort de senaste veckorna :D

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback