Nu är det över..


Nu är stråket och yran över.. De är både samtidigt tråkigt och skönt.. De är ju självklart en rolig tid annars skulle man ju inte vara där, men samtidigt räcker en vecka! Efter 10 dagar med att festa var och varannan dag, när man ändå ska upp tidigt och jobba dagen efter, känns i kroppen! Nu är de en månad kvar av sommaren och sen börjar skolan igen!
I år gick jag bara en dag på yran(istället för tre som jag brukar), de var riktigt trevligt och för en gångs skull så tror jag att jag såg alla uppträdanden som jag ville se :p De brukar bli så att man missar, helt glömmer bort eller bestämmer sej i sista stund att hopp över de flesta... Men om man ska orka med en vecka på krogstråket och sen yran så bör man vara ledig på veckan, så man har en chans att vila upp sej emellanåt för jag var riktigt trött i fredags när jag skulle göra mej klar för kvällen! Resten av helgen har jag spenderat tiden i soffan och bara slappat...

Och de tänkte jag åxå fortsätta med nu :p

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback