Flera inlägg


När jag började fota allt jag ville visa er så märkte jag att det blev en hel del bilder.. Alldeles för många för att lägga upp allt i ett och samma inlägg och då har jag inte äns räknat med bilderna från själva resan :p
Så därför har jag bestämt att dela upp det!

Jag börjar från början, med något som jag fick innan resan nämligen en födelsedagspresent från min bror och hans familj!  Två underbara skålar från en serie som jag blev helt förälskad i en gång när jag vet och hälsade på dem nere i Stockholm..


         Skålar i ljusblå/turkost, en liten och en stor, där motivet fortsätter på insidan av skålen!


Resten av inläggen kommer dyka upp lite då och då över de närmsta dagarna :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback