Måndag


Ojojoj, vilken lång helg detta är! Så skönt!

Besöket hos Farbror D gick bra, de var inget farligt utan bara lite bihåleinflammation som jag fick en nässpray för och nu mår jag faktiskt mycket bättre!

Mitt födelsedagsfirande blev riktigt trevlig, precis vad jag orkade med! Vi var först hemma hos mej och sen blev det även en liten sväng på krogen... träffade en gammal bekant, sen satt vi mest bara och pratade. En lugn kväll, precis som jag ville ha! Sen får vi ta en riktig fest någon gång i sommar ;)

I övrigt så är det nu bara två dagar kvar tills vi lämnar stan! Börjar få lite resenerver! Mest är det ju för allt som jag inte gjort än som ska hinnas göra, men under allt så ligger ett lyckorus över att veta att snart är vi på våran underbara ö igen :D I solen, värmen, med vännerna, god mat, fester.. Gaaaah jag kommer bara njuta av dessa 10 dagar!





Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback