Torsdag


Hej alla glada :D

Tyvärr så har min förkylning kommit tillbaka, eller ja.. Den försvann ju aldrig, så den har ju mer tagit omtag! Så efter 5 veckor är jag så otroligt less på att vara sjuk! Men nu ska jag snart till farbror D å kolla om jag kan få hjälp med att bli av med den.. Skulle verkligen vilja vara frisk innan vi åker till Malta! 

I övrigt så fyller jag ju år i morgon! Woho!
Men eftersom jag som sagt mår som jag gör så kommer de inte bli någon stor fest! Utan det blir nog bara ett lugnt firande med några vänner, vi får helt enkelt se vad som händer.. Och ifall jag får antibiotika så blir det ju en extra lugn kväll för mej :P Men de ska bli riktigt härligt att bara äta gott och umgås lite, precis en sån kväll som jag behöver just nu!

Idag ska jag inte göra så mycket, bara ta en sväng på stan och fixa lite saker innan resan så att jag slipper stressa de sista dagarna innan vi åker... Gaaaaah! De ska bli så otroligt skönt att få åka till solen!


Nu ska jag dricka upp mitt te, innan jag tar itu med resten av dagen...

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback