Fredag


Veckan har varit händelserik, så jag har inte hunnit med att sitta vid datorn så mycket och absolut inte skrivit här... Men helgen kommer nog att bli väldigt lugn! Jag har en hel del plugg att ta igen och kommer nog inte göra så mycket annat fram tills på fredag då de är dags för tenta igen..

Jag trodde våren var på väg, men nu är marken het snötäckt igen och mer faller hela tiden så än är inte vintern över.. Visst gillar jag vårvintern och i år har vi inte haft den så länge, då de gick från -20C till +5C utan något mellanting.. Ändå vill jag ha värme nu, är så less på halka och snö!

Nu ska jag mysa ner mej framför tv:n med massa godis och bra program..

                         min egen mysfredag
                                                                  mmmmm gott!


Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback