Glasögon...


Nu behöver jag lite hjälp..  Jag har nämligen lånat hem 6 par glasögon och jag kan inte bestämma mej ifall jag gillar något av paren! Jag vet inte om de passar mej, "min stil" eller om de är rätt storlek (tyckte först alla paren var försmå)
Jag vet att jag ser lite blek ut på bilderna men ni får ha överseende med det, de är ju vinter och jag har varit sjuk den senaste veckan ;)

Nu är frågan: Vilket par tycker ni passar mej bäst?


              
                                           
Rosa bågar och även rosa metall runt glasen..


2      

                                                    
Metallbågar med "oljigt" glas 

3

                                                  
Svarta bågar med en röd kant

4

                                                        
Smala bågar i silver

5

                                                             
Svarta bågar

6

           
Färgglada bågar med turkost på utsidan, lila på insidan och mörkblått runt glasen


De var alla paren.. Skulle som sagt bli glad om ni lämnade en kommentar och berätta vad ni tycker om dem :D

Kram på er
 


Kommentarer
Postat av: Karita

Gud så svårt! men jag tror jag röstar på nummer tre och nummer fem =)

2011-03-03 @ 06:44:31
URL: http://knasrita.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker du bör testa fler!

2011-03-03 @ 07:37:07
Postat av: Kickan

Ett fem eller sex. Kanske femman mest!

2011-03-03 @ 09:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback