Jag lever...


Det har ju varit tyst här ett tag nu och de beror ju på lite olika saker..
Först och främst så har jag, som jag nämnde innan, haft tenta vecka! Så större delen av veckan har jag suttit på skolan och de få gångerna jag faktiskt försökt blogga så har det krånglat... Jag kommer in på blogg.se men när jag försöker öppna ett nytt inlägg så händer inget..

Och nu när tentan är gjord och blogg.se fungerar som det ska så har jag inte alls någon lust att blogga..
Kanske kommer den tillbaka snart.. kanske inte... det märks vel...

Men som vanligt så skulle det inte förvåna mej om den kommer tillbaka snart, den brukar ju göra det efter att jag skrivit om det här :p



Kram på er


Kommentarer
Postat av: jenny

Hoppas att tentan gick bra, tycker att vi borde ha klarat den! Ses imorgon!

2011-03-28 @ 00:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback