Onsdag


Idag har jag varit och hälsat på Johanna, Henrik och Tara! De är så trevligt att komma dit och bara känna lugnet! Sitta på golvet och leka med Tara, fika lite(går typ upp minst 2kg varje gång vi umgås ;P)
Det är så tråkigt att de flyttar om två månader! De flyttar ju så långt åxå, men jag får helt enkelt åka och hälsa på dem ofta!

Förutom de så har jag ägnat de senaste timmarna till att få i ordnig bilderna till förra inlägget...
Tro mej, de tog sin tid! Som ni kanske märker så lägger jag inte upp bilder på mej själv så ofta och det är för att jag inte gillar bilder på mej själv! Det är även svårt att få till bra bilder när man tar bilderna själv(och inte har en webbcam).. Fick till en hel del fula bilder kan jag lova...

Bjuder på dessa

Gillar bilden här nere i hörnet, ser ut som att jag har nylon i ansiktet (antar att de är när blixten studsar överallt) :p

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, kom och hälsa på ofta. Du har ju ett eget rum där som vi självklart inreder efter dina önskemål :-) (i utbyte mot barnpassning...)

2011-03-03 @ 12:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback