Söndag!


Söndag igen! Känns som att jag inte alls hänger med och veckorna bara försvinner i ett ögonblick! Saknar ju värmen och de är ju trevlig om våren och sommaren kommer snart, men nu går de lite väl fort! Jag vill ju hinna med lite mer saker innan dess, för som det känns nu så hinner jag ju inte med någonting..

Nu är jag iaf hemma efter en riktigt trevlig helg i Umeå! Vi hann med både de ena och de andra på de ca 36 timmarna som vi var där...
En sak som vi insåg ganska tidigt på resan dit var att de har mer vinter än oss, men de är ju inte så konstigt kanske eftersom de ändå ligger längre norrut..

Men jag är riktigt trött och orkar inte skriva så mycket mer!
Så nu ska jag fortsätta kolla på Pretty Woman...



Bjuder på en fin bild på våran Vickan, den är från i somras när hon jobbade sin sista dag här i stan!



Kram på er




Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, kif umoristiċi int! Grazzi għall-post. Hugs

2011-03-24 @ 07:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback